Часть 4. Письмо (Сирӹмӓш).
1. Прочитайте, поставив имена существительные в нужной падежной форме. Спишите текст, раскрывая скобки. Укажите падеж существительных.
Поэт И. Светловын композитор В. Куприянов доно иквӓреш сирӹмӹ (мырывлӓ) мары халык лошты пишок пӓлӹмӹвлӓ ылыт, нӹнӹ логӹц «Кырык сирем, вычы, миэм», «Вӹкем ит анжы» да молат. Шӱмеш пижшы, (йӓнг) тӓрвӓтӹшӹ «Пеледыш» мыры гӹц пасна техень лӹмӓнок куштышы дӓ мырышы (ансамбль) ик выступленижӓт эртӹде. «Цолга шӹдӹр» (ансамбль) мырызывлӓжӓт ныжгӓ юкышты доно сӹлнӹ (мырывлӓжӹ) халык лошкы шӓренӹт.
Тенгеок лӹмлӹ сем мастар А. Соснов доно творчествышты пиш тулетӓн ылын, В. Салдушкин тӓнгжӹ донат яжо семӓн (мырывлӓ) сиренӹт, С. Метёлкина донат пиш сарасенӹт. И. Лобановын дӓ (Е. Максимова) шамаквлӓэш (сем) ӹшке келӹштӓрен. (Халык) яратымы мырывлӓштӹ тагачат сцена гӹц сӹлнӹн йонгалтыт.
2. Проверьте себя, выполнив задание по ссылке
https://learningapps.org/view23582858
Модуль разработала Севодняева Э.Н., учитель начальных классов МБОУ «Виловатовская СОШ» Горномарийского района