Часть 4.
ПИСЬМО (Возымаш)
1. Выпишите из текста «Школ-интернат - марий интеллигенцийын апшатгудыжо» все имена числительные.
2. Найдите в тексте предложения о марийских музыкантах, художниках. Выпишите из текста эти предложения.
3. Спишите, правильно поставив слова на свои места:
Шуко, хореографический, М.Л.Соловьёва, ий, шога, отделенийым, вуйлатен.
_______________________________________________________________
Тунемыт, Москва, верлаштыжат, олаштат, Озан, моло, тунемше-влак, Российын.
_______________________________________________________________
Шукынжо, артистлан, ансамбльыште, кугыжаныш, пашам, «Марий Эл», ыштат.
______________________________________________________________
4. Порассуждайте на тему: «Национальный президент школышто тунемме шуэш». (10-12 преложений) http://gtrk.marimedia.ru/video/45357/
5. Для особо любознательных викторина «Шкендым терге» на сайте http://learningapps.org/display?v=p1togz7sc16